sobota, 3 stycznia 2015

LBA

Dziękuje za nominację wspaniałej Rikeroholic <3

Oto pytanka od niej:
1. Czy myślisz, że Rydellington rzeczywiście istnieje?
Myślę, że tak. Są na to dowody w postaci zdjęć i filmów.

2. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak. Mam psa, który wabi się Nelson. A to jego zdjęcie.

3. Gdzie się uczysz?
(szkoła podstawowa/gimnazjum/liceum/technikum/zawodówka/studia)
Uczę się w gimnazjum. Jestem z klasy 1ag.

4. Czy lubisz śpiewać?
Bardzo. Najchętniej śpiewam piosenki R5 oraz samego Rossa ;)

5. Czy jesteś/byłaś/chciałabyś być wolontariuszką?
Byłam, jestem i zamierzam nadal być :)

6. Czy jakaś osoba jest dla Ciebie wzorem/autorytetem?
Zawsze to była moja mama. Teraz oprócz niej jest jeszcze Ross Lynch <3

7. Czy łatwo jest Cie urazić/zdenerwować?
Urazić bardzo łatwo. W szczególności jeśli chodzi o Rossa.
A zdenerwować... Ciężko... Chyba, że pendrive się popsuje ;)

8. Czy uprawiasz jakiś sport?
Fitness (razem z panem od WF-u ćwiczymy na stepach).

9. Czy jesteś tolerancyjna wobec homoseksualistów?
Tak. To też ludzie, więc czemu miałabym ich nie tolerować?

10. Czy masz swoje motto życiowe?
Tak.

11. Czy jest jakiś blog, który byś mi poleciła do czytania?
Nie, gdyż wszystkie, które czytam, Ty czytasz ze mną ;)

Ja nominuję:

Pytania ode mnie:
1. Jakie pary shippujesz?
2. Co Cię inspiruje?
3. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
4. Jaki jest Twój ulubiony blog i jaki byś mi poleciła?
5. Czy masz rodzeństwo?
6. Spotkałaś/chciałabyś spotkać swojego idola?
7. Lubisz jadać w miejscach typu McDonald/KFC?
8. Jakie są twoje ulubione książki/filmy?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Jaki jest Twój ulubiony deser?
11. Jakie jest Twoje hobby? (poza blogowaniem)

To by było na tyle. Czekajcie na kolejny One Shot, którego premiera już niebawem ;)

1 komentarz: